က်ြန္ေတာ့္၏ စာေပ ၀ါသနာတူ အကို

Sunday 8 July 2012

ကြ်န္ေတာ္ဘ၀ရဲ႕အမွတ္တရေန႕ေလးမ်ားစြာထဲမွေန႕ေလးတစ္ေန႕ျဖစ္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္သည္စာေရးဆရာမဟုတ္ပါစာေပျမတ္နိုးသူစာဖတ္သူတစ္ေယာက္ဟုလည္းဆိုနိုင္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္၏တစ္ေန႕တာမွာႏွစ္သက္စြာဖတ္ခဲ႕တဲ႕ဘေလာ႕ဂါေတြလည္းအမ်ားၾကီးရွိပါသည္။
သူတို႔ေရးေသာကြ်န္ေတာ္စာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုဖတ္ဖူးပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕အလုပ္အားလပ္ခ်ိန္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကိုလည္းအြန္လိုင္းေပၚမွစာေပမ်ားကို
ဖတ္ျခင္းျဖင္႕ကုန္ဆံုးေစခဲ႕သည္္။ကြ်န္ေတာ္သည္အားလပ္သည္႕အခ်ိန္မ်ားတြင္စာမ်ားကို
ဖတ္ျပီးကြန္မန္းမ်ားေရးသည္။ဘေလာ႕ဂါတို႕၏စာမ်ားကိုကြန္မန္းမ်ားေရးရင္းသူတို႕ေတြကို
အားက်ေနမိသည္။တစ္ေန႕က်ကြ်န္ေတာ္သည္ဘေလာ႕တစ္ခုတြင္စာမ်ားဖတ္ျပီးကြန္မန္႕ေရး
သားခဲ႕သည္။ေနာက္တစ္ရက္တြင္ကံေကာင္းခ်င္ေတာ႕ကြ်န္ေတာ္ကြန္မန္းေရးေပးခဲ႕တဲ့
ကြ်န္ေတာ္႕အကိုႏွင့္အြန္လိုင္းေပၚမွာေတြ႕ျဖစ္သည္။အကိုသည္ကြ်န္ေတာ္ကိုဆိုဒ္ေလးတစ္ခု
လက္ေဆာင္ေပးပါသည္။ထိုေန႕တြင္ကြ်န္ေတာ္အရမ္း၀မ္းသာမိပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္႕၏စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္ေတြအေကာင္ထည္ေဖာ္ရေတာ့
မည္အေတြးႏွင္႕ေပ်ာ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ကြ်န္ေတာ္သည္စာသာေရးခ်င္ေသာ္လည္း
စာေပအေရးအသားတို႕ကိုလညး္ဘာမွမသိေသးေသာသူတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။
သို႕ေသာ္ကြ်န္ေတာ္သည္အားလပ္ခ်ိန္ေလးေတြမွာမရရေအာင္ဖတ္တတ္တာကေတာ႕
ရသစာေပနဲ႕ကဗ်ာေတြပဲမ်ားသည္။ကြ်န္ေတာ္သည္ကဗ်ာကိုစိတ္၀င္စားသူဆိုေတာ့
ကြ်န္ေတာ္႕၏ကြန္ပ်ဴတာေလးထဲမွာေနရာယူထားတာကေတာ႕ကဗ်ာေတြပဲမ်ားသည္။ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္
တဲ႕ဘေလာ႕ဂါေတြထဲမွကဗ်ာမ်ားကိုလည္းသူငယ္ခ်င္းေတြကိုၾကံဳသလိုမွ်ေ၀ေပးသည္။
ကြ်န္ေတာ္အလြန္ေလးစားအားက်တဲ႕အကို႔ရဲ႕ကဗ်ာေတြစာေတြကကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာေနရာ
အျပည္႕ယူလုိ႕ေပါ႕။ကြ်န္ေတာ္၏စိတ္ထဲတြင္လည္းငါအကိုနဲ႕ေတြ႕
တာေတာ္ေတာ္ကံေကာင္းတာပဲလုိ႕လည္းေတြးမိလာတယ္။စံပယ္ခ်ိဳအိမ္ကေလးရဲ႕ကဗ်ာေတြ
ကေတာ႕ကြ်န္ေတာ္အားက်စိတ္၀င္စားတဲ႕သူပဲေပါ႕။သူတို႕ရဲ႕ကဗ်ာေတြစာေတြထြက္တိုင္း
အေျပးအလႊားဖတ္ျပီးသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ျငင္းခုန္ရတာေပ်ာ္စရာပါ။
ကြ်န္ေတာ္႕ကိုရင္ခုန္ေစတဲ႕ကဗ်ာေလးတစ္ပုုဒ္ရွိပါတယ္အဲဒီကဗ်ာေလးကေတာ႕”ေသာကေျခရာ”တဲ႕ 
ေမာင္စိန္ဝင္း (ပုတီးကုန္း)ေရးသားတာကို စံပယ္ခ်ိဳက အမွတ္တရျပန္တင္ထားတဲ့ ကဗ်ာပါ ။
ဒီကဗ်ာေလးကုိကြ်န္ေတာ္အရမ္းႏွစ္သက္မိတယ္။ေနာက္ထပ္ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ကေတာ႕
“မ်က္ရည္“

ဖတ္ေနရင္းနဲ႕ကြ်န္ေတာ္႕ကိုစိတ္လွဳပ္ရွားမွဳအမ်ိဳးမ်ိဳးခံစားေစပါတယ္။ဒီလိုကဗ်ာေတြစာေတြဖတ္ျပီး
ကြ်န္ေတာ္တင္မကဘူးတစ္ျခားေမာင္ငယ္ညီမေလးမ်ားကိုလည္းမွ်ေ၀ခံစားေစလိုပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္တို႕လူငယ္ေတြစာမ်ားမ်ားဖတ္ဖို႕လိုပါတယ္။စာေတြမ်ားမ်ား
ဖတ္ၾကပါလို႕လည္းတိုက္တြန္းပါရေစ။အြန္လိုင္းေပၚတက္ျပီးခ်က္တင္ထုိင္ျပီးပဲမျပန္က်ပါနဲ႕လို႔
စာေတြမ်ားမ်ားဖတ္ျပီးဘေလာ႕ဂါ
ေတြထဲကရင္ခုန္သံေတြနဲ႕လူေတြကိုဆက္သြယ္ၾကည္႕ရင္းအခ်င္းခ်င္းနားလည္မွဳေတြရွိလာ
မယ္လုိ႕ကြ်န္ေတာ္ယံုၾကည္မိတယ္။ကြ်န္ေတာ္ကေတာ႕ရင္ခုန္သံကုိနားေထာင္ေနသူပါ။
ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္းအဲဒီလိုမ်ိဳးစာေတြကဗ်ာေတြေရးနိုင္ေအာင္ကူညီေပးတဲ႕
ကြ်န္တာ႕အကိုစံပယ္လြယ္ျပင္အိမ္မွကုိလြင္ျပင္လွိဳင္းငယ္ကုိုလည္းအရမ္းေက်းဇူးတင္မိပါသည္။

ျမတ္ႏိုးသူ

5 comments:

မိုးညခ်မ္း said...

ကဗ်ာေကာင္းေလး ႏွစ္ပုဒ္ကို ျပန္လည္မွ်ေ၀ေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္ ... :)

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ကဗ်ာေလးေတြအျမဲလာေရာက္ဖတ္ျပီးအားေပးေနသူေလးကုိ ၾကိဳဆုိေနပါတယ္ရွင္ ေရးႏုိင္သမွ်ေရးသာေရးပါ အားတဲ႔အခ်ိန္ေလးေတြလာခဲ႔ပါ႔မယ္ေနာ္

ရင္ဆူး said...

ကဗ်ာေတြ ေရးေနတဲ႕ မိုးပြင္႕ကိုလည္းအားေပးေနပါတယ္.....မၾကီးဂ်က္လိုဘဲ အားတိုင္းလာပါမယ္ဗ်...

ေမာင္သီဟ said...

း) ၿပံဳးမိတယ္
း) ကဗ်ာခ်စ္သူတစ္ေယာက္မုိ႔ ကဗ်ာေရးသူတစ္ေယာက္ကုိအားေပးခဲ႔တယ္ း)

အန္တီေလးေမခင္ said...

အၿမဲအားေပးေနမယ္ဆက္လက္ၿကိုးစားထာေနာ္
ခင္တဲ.အန္တီေလးေမခင္

Post a Comment

Popular Posts